Sunday 10 August 2014

Cara Hilangkan Panau...The Shaklee Way

Ramai juga dikalangan kita yang mengalami masalah kulit atau penyakit kulit. Sebenarnya terdapat pelbagai penyakit kulit; antaranya eczemakurappanau dan kulit gatal yang meninggalkan parut yang teruk apabila kerap digaru. Ada sesetengah penyakit kulit ini disebabkan oleh alahan kepada sesuatu makanan dan ada juga kerana kurang penjagaan kebersihan serta jangkitan kulat.

Tanda-tanda awal jangkitan kulat ialah permukaan kulit cepat menjadi merah, bersisik , dan gatal. Kulit bertukar menjadi kepingan flora dan kulat akan bercambah dengan lebih banyak apabila badan berpeluh. Keadaan yang sedemikian akan memudaratkan kesihatan seseorang. Seseorang yang dijangkiti kulat akan berasa tidak selesa dan sentiasa menggaru-garu untuk menghilangkan rasa gatal. Walau apapun yang penting, cegah ia sebelum berlarutan.

PETUA YANG BOLEH DI AMALKAN

Tumbuk dua ulas bawang putih bersama sedikit halia. Sapukan pada bahagian kulit yang berpanau. Biarkan sehingga kering. Amalkan setiap hari.

APA SHAKLEE BOLEH BANTU?


BAGAIMANA GARLIC SHAKLEE BERTINDAK?

Garlic Shaklee merupakan antibiotik semulajadi yang selamat dan sangat bagus untuk meningkatkan sistem keimunan badan supaya boleh menghalang sakit berjangkit seperti selsema,kulat, kuman, virus dan yis candida

Dapatkan Garlic anda hari ini.

Wakil Pengedar Shaklee Anda
Mazilawati Maaroff (Gee) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1079900 ] 
♥ Contact Number : 012-246885
 Emel : mazilawatimaaroff@gmail.com
♥ FB Page: sihatbervitamin

No comments:

Post a Comment