Monday 1 December 2014

Besarkan dan Tegangkan Payu Dara Secara SELAMAT!

Bila baca tajuk ini...mungkin ada yang merasakan agak sensitif. Yela...orang Melayu memang sensitif apabila bercerita tentang perkara- perkara ini. Tetapi, kadang- kadang ia sangat perlu...terutama pada isteri- isteri yang ingin memikat suami kan..

Agak- agak ada tak produk Shaklee yang boleh membantu untuk selesaikan masalah ni?
Hihihi...jom kita kenali..apa yang Shaklee boleh bantu..


Jom kita berkenalan dengan rangkaian hebat untuk masalah anda.

Besarkan Payu Dara Secara Sihat

APA SHAKLEE BOLEH BANTU?


SR Vita-C PlusVitamin ini bukan sahaja membantu dalam kesihatan menyeluruh, tetapi ia juga dapat membantu dalam menghasilkan kolagen. Kolagen adalah salah satu elemen yang meningkatkan saiz payudara.

Vita-E Complex. Sekali lagi , bermanfaat untuk kesihatan keseluruhan tubuh dan ianya sangat baik untuk payudara kerana ia boleh memastikan payudara kekal tegang dan mengekalkan kulit yang sihat. Seperti juga vitamin A, vitamin ini tidak berkait secara langsung dengan pembesaran saiz payudara , tetapi ia membantu dalam kesihatan payudara, menjadikan kulit lebih anjal dalam persiapan untuk pertumbuhan payudara.

Collagen Powder. Seperti yang diberitahu tadi, kolagen adalah salah satu elemen terpenting dalam meningkatkan saiz payudara. Jadi dah tentu pengambilan kolagen secara terus atau dalam bentuk suplemen sangat membantu 

CarotoMax (Vitamin A). Vitamin ini membantu  kulit dan dapat membantu memelihara kulit payudara untuk kekal lembut. Vitamin ini tidaklah membesarkan payudara secara langsung tetapi membenarkan kulit untuk berkembang atau ‘expand’ ketika proses pembesaran payudara dan masih mengekalkan kelembutan dan ketegangan kulit tersebut. ia juga penting dalam meningkatkan imunisasi, mengelakkan payudara kendur dan kesan ‘stretchmark’ atau regangan sewaktu proses tumbesaran.

Kesan vitamin ni pastinya bukanlah seperti ubat. Tidak secara mendadak, tetapi dengan pengambilan yang berterusan anda akan dapat size yang anda ingini. Kena sabar tapi berbaloi kerana ini adalah cara yang selamat dan natural. Keberkesanan juga berbeza terhadap individu. Ada yang berkesan, ada yang memerlukan lebih dari sekadar vitamin contohnya senaman, herba dan sebagainya. Apa pun ini juga salah satu usaha kan?

Selain daripada produk di atas, saya selalu mengesyorkan produk popular ini kepada pelanggan saya yang menghadapi masalah di atas. Produk popular tersebut ialah ESP

Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee



Rakan Shaklee Anda
Mazilawati Malek Maaroff (Gee) 
♥ SMS/WhatsApp : 012-2416885 
 Emel : sihatbervitamin@gmail.com
♥ FB Page: sihatbervitamin

No comments:

Post a Comment