Sunday 16 March 2014

Vivix Untuk Pesakit Diabetes

Bacaan Diabetes Stabil 5 ke 7 Sahaja Selepas Sebotol Vivix

Penyakit kencing manis (diabetes Mellitus) berlaku apabila hormon insulin yang dikeluarkan tidak mencukupi atau tidak berkesan. Ini menyebabkan gukosa yang terkumpul di dalam darah tidak dapat masuk ke dalam sel badan. Oleh itu, glukosa akan terkumpul dengan sangat banyak di dalam darah, dan akhirnya melimpah ke dalam air kencing. Keadaan ini akan menyebabkan kekurangan tenaga, walaupun paras glukosa di dalam darah sangat tinggi!

Shaklee Vivix, sebagai supplemen untuk pesakit DIABETES
Shaklee mempunya minuman tonik botanik yang mempunyai kandungan RESVERATROL yang tinggi, dan dikenali sebahagai Shaklee Vivix!

Vivix, 10 kali lebih kuasa daripada RESVERATROL sahaja!
Dan di antara manfaat kesihatan dengan mengamalkan produk Shaklee Vivix ini ialah, Vivix dapat mengurangkan komplikasi kencing manis.

Resveratrol dan Diabetes (Kencing Manis)

Bagaimana RESVERATROL memberi efek ANTIHIPERGLISEMIK kepada glukosa darah?

GLUKOSA DARAH berkurangan dengan signifikan berdasarkan dos RESVERATROL yang diberi
Menurut sebuah artikel jurnal yang disiarkan di dalam Modern Pharmaceutical Research Dec 2009, Vol 2, No 4, yang bertajuk 'ANTIHYPERGLYCEMIC EFFECT OF RESVERATROL AND ITS IMMUNE MODULATION", paras glukosa di dalam darah berkurangan dengan signifikan berdasarkan dos resveratrol yang diberi. Malah, penemuan kedua jua mendapati bahawa glukosa darah berkurangan secara konsisten selama 2 jam!

Testimoni Pengguna Vivix untuk Diabetes 1

Testimonial Pesakit Diabetes


Photo: Testimonial Vivix kepada pesakit diabetis....

Dari bacaan gula 20, turun ke 5!!
Apala nilai wang ringgit berbanding kesihatan kita kan....
Hadiahkan kepada ayah,ibu suami atau isteri.
Untuk kesihatan menyeluruh...

Sihatbervitamin
0122416885

COD Saujana Utama, Sri Pristana, Puncak Alam, Desa Coalfield, Desa Moccis, Alam Budiman
Testimoni Pengguna Vivix untuk Diabetes 2


Kesan pengambilan Vivix ini yang sememangnya kaya dengan Resveratrol mungkin berbeza bagi satu pesakit Diabetes dengan pesakit Diabetes yang lain. Ini bergantung juga dengan bacaan gula semasa penghidap diabetes tersebut, tahap kritikal diabetesnya dan yang paling utama ialah corak pemakanan harian dan gaya hidup seseorang individu itu. Namun, tidak salah untuk mencuba dan mencadangkan Vivix sebagai salah satu usaha dan ikhtiar buat pesakit diabetes yang anda kenali, terutamanya jika pesakit itu adalah ibu dan ayah anda!

Jom hadiahkan sebotol Vivix buat ibu dan ayah kita hari ini!

Sesungguhnya nilai kesihatan dan kebahagian mereka tidak terbanding dengan harga yang kitalaburkan untuk menghadiahkan Shaklee Vivix ini.... ;)

*DISCLAIMER
These statement have not been evaluated by the Food and Drud Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

*artikel ini adalah credit kepada http://www.genkimomma.net/

Berminat? Ingin mencuba atau membeli kepada yang tersayang?

Hubungi:

 Call/Whatsapp/ WeChat: 012- 2416885/ 017- 2968285

No comments:

Post a Comment