Saturday 4 January 2014

Kenapa Shaklee...

Bila memikirkan usia yang semakin matang, rasanya sudah tiba masa bagi saya untuk mencari pemakanan tambahan atau vitamin. Not to mention, nak membuang pun tidak lagi seperti dulu, jarang- jarang. Badan pun dah mencanak- canak naik. Mula la gelabah...So, mula la misi membuat research, 1 after another makanan tambahan ku study. Ada yang nak kena bancuh..(Way NO!!!), lepas tu, ada plak yang kena jaga makan (segenggam sayur+daging)...NOO!!! I LOVE FOOD... Kalau nak kena diet, guane tu?! Baik tak payah makan pape supplement, diet je terus...jimat pon jimat...

So, dalam mencari, asyik la nampak post from shaklee yang memenuhi wall facebook ku. Apa lagi, next mission, research on shaklee. After mula membaca, Ok...I'm in love!! Tak perlu bancuh, shaklee guna pills. Lepas tu, tak perlu sekat- sekat makan...Yezaaaa....my kind!!

Vitamin yang mula- mula saya cuba, Lecitin+Alfafa....ok...jatuh cinta...sangat best membuang!!! Hati rasa puas...in fact, saya tak sekat- sekat atau menahan diri dari lapar+dahaga. I can eat...I tell you! Lepas tu, saya jadi lebih confident dan berani. Saya mula mencuba omega guard dan herbalax....huhuhuhu...no more u-turn ok...Shaklee is THE ONE!!!

Thank You Shaklee!!!

So, rakan- rakan yang mengalami masalah seperti ku, marila kita memulakan langkah baru. Let's join the shaklee team!

                                         Set Slimming Shaklee Mampu Milik

                                                             Distributor id: 1079900

No comments:

Post a Comment